Een dag vol zonne- en zandstraaltjes - dag 11 - Reisverslag uit San Juan del Sur, Nicaragua van Michael Lieren - WaarBenJij.nu Een dag vol zonne- en zandstraaltjes - dag 11 - Reisverslag uit San Juan del Sur, Nicaragua van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

Een dag vol zonne- en zandstraaltjes - dag 11

Door: Mikey

Blijf op de hoogte en volg Michael

19 December 2015 | Nicaragua, San Juan del Sur

Lekker wakker worden zo in een mega bed! Wel een grote mierenplaag in de badkamer, dat dan weer wel.... het hostel waar we nu zijn, is pas 5 weken open en is echt heel leuk en er hangt een hele goede social vibe. De eigenaar is een jonge gozer en die is echt actief bezig het iedereen zoveel mogelijk naar de zin te maken. Toen we gister aankwamen bood hij ons al meteen zijn laatste 2 pizza stukken aan. En vandaag gaat hij met de Jeep mensen brengen naar de omliggende strandjes. Eerst krijgen we een ontbijtje en dan hup, de Jeep in en wij kiezen ervoor om naar Playa Marsella te gaan. Als we er aankomen is het nog wat bewolkt en is dit mooie baaitje compleet verlaten. We lopen naar een strandtent voor wat ligbedden maar die zijn ons te duur ( hier is alles een tikkie commercieler) Dan besluiten we op het strand te gaan liggen, maar dat is geen geweldig idee want door de pittige wind worden we compleet gezandstraald hahaha. Dan gaan we maar een iets meer beschut plekje zoeken en dat is een stukkie beter. Ondertussen verbrandt Mikey zijn kuiten want de zon is doorgebroken en die heeft kracht hier, morrie! In de middag komt de Jeep ons weer keurig ophalen en bij het hostel jumpen we in het zwembad en douchen om het zand uit alle gaten en kieren van onze lichamen te spoelen. Dan gaan we weer tijd doorbrengen met onze mattie Hang en chillen wat. We zien een prachtige zonsondergang, echt een mooie plek hier! De eigenaar heeft voor vanavond een BBQ voor iedereen geregeld dus ideaal, we hoeven niks te doen en het vlees is lekker! Na het eten drinken we wat en al gauw gaan we lekker naar bed. Oh ja vandaag slapen we op een dorm (kamer delen met z'n 4en, kon niet anders) en dat is de eerste keer voor Silly. Mikey vindt t eigenlijk ook niks om apart in een stapelbed te slapen maar het is ff niet anders.