Private (n)yetniet- dag 17 - Reisverslag uit Big Corn Island, Nicaragua van Michael Lieren - WaarBenJij.nu Private (n)yetniet- dag 17 - Reisverslag uit Big Corn Island, Nicaragua van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

Private (n)yetniet- dag 17

Door: Mikey

Blijf op de hoogte en volg Michael

25 December 2015 | Nicaragua, Big Corn Island

Na een heerlijke kerstavond is het vandaag meer een reisdagje, want we vliegen vandaag naar Big Corn Island. We starten de dag rustig met een ontbijtje en daarna brengt de taxi ons in een klein uurtje naar het vliegveld. Het vliegveld heeft een internationaal gedeelte en een nationaal gedeelte lees een kamer hahaha. Super klein, 1 detectiepoortje met scan loopband. We krijgen 2 plastic boarding passes, net zo makkelijk, want die kun je tig keer her gebruiken. Tijdens het wachten video bellen we met het thuisfront, altijd fijn! Dan kunnen we boarden en blijkt dat we in een heul klein vliegtuigje gaan, 2 piloten en 10 passagiers. We vliegen een kleine anderhalf uur en landen weer keurig. Ienemini vliegveldje waar een enkele taxi ons op staat te wachten en ons brengt naar ons hotel. Als we daar aankomen blijkt dat we een toch wel heel knap plekje hebben geboekt. Kost een paar knaken maar dan heb je ook wat ;-) Soort van resort met allemaal mooie huisjes, een zwembad dat optisch overloopt in de groen/blauwe zee, palmboompies, alles erop en eraan. Als we aankomen gaat de zon bijna onder wel jammer want er was vandaag een poolparty met een carribische band maar dat missen we dus net. We besluiten meteen maar om morgen de late boot te nemen naar Little Corn want we willen nog wel wat uurtjes genieten morgen van deze prachtige omgeving. We eten wat in het restaurant en duiken ons bed in, morgen een mooi dagje voor de boeg!