Aandachtvragers - dag 2 - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Michael Lieren - WaarBenJij.nu Aandachtvragers - dag 2 - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

Aandachtvragers - dag 2

Door: Mikey

Blijf op de hoogte en volg Michael

10 December 2015 | Nicaragua, Granada

Na onze lange reis hadden we onze slaap hard nodig en dat slapen is ons aardig gelukt. Zo apart om wakker te worden en niet te weten in wat voor omgeving je bent. Als we wakker worden horen we allerlei dieren om aandacht brullen, geen idee wat voor dieren trouwens..... hahaha. Uit het raam van onze hut (ja want dat is het ook echt!) hebben we uitzicht over de laguna en dat eerste uitzicht is echt fantastisch! We gaan eerst lekker ontbijten en dat doen we in een open ruimte met een rieten dak, met uitzicht over het meer. Deze ruimte is trouwens ook gelijk de receptie, hoe lekker dat alles buiten kan met dit weer.. Echt een geweldige plek om deze reis mee te beginnen. Het is ontzettend warm, rond de 30 graden. Na het ontbijt gaan we lekker zonnen en zwemmen op het strandje voor ons hostel. Ligstoeltjes, van die banden om in te dobberen, kayaks, surfboarden om op te peddelen, alles ligt klaar om te gebruiken. Het water verkoelt amper haha want ook dat is warm. Het meer is een krater meer van een vulkaan, vandaar het warme water. De omgeving is heel groen. Mikey&Silly chillen (en smeren) hem behoorlijk deze eerste dag! Aan het eind van de middag lekker een koud biertje, prima dagje om te wennen aan Nicaragua. 's Avonds eten we wat in het restaurant en daarna gaat ons lichtje al snel uit want zo'n lange reis voel je wel ff. Morgen op naar de volgende bestemming: Léon

• 18 December 2015 - 16:01

Joke:

Hoi lieverds
    Het klinkt allemaal heerlijk. Genieten jullie maar lekker van deze welverdiende reis. Kijk nu al uit naar het volgende verslag. Ciao